Kerst taart!

Rond mijn verjaardag was ik bij een vriendin aan het gourmetten. Zij vertelde dat zij met kerst altijd het gerecht dat voor op de allerhande staat probeert te maken. Ik dacht, wat een leuk idee! Ik ben benieuwd wat er dit jaar op de allerhande staat.

Een paar weken later kwam ik in de AH en daar lag de nieuwste editie van de allerhande met een mooie laagjestaart voorop. Dat leek me een leuke uitdaging voor deze blog. De ingrediënten waren wat prijzig maar het recept zelf viel erg mee. Ik heb de taart in twee etappes gemaakt. Eerst de twee brownie lagen gebakken op 23 december. Toen op 24 december de taart opgebouwd zodat het helemaal klaar was voor het diner van kerstavond!

Van allerhande zelf kreeg ik op instagram dit mooie compliment:

allerhandeWauw, dit noemen we nog eens de ster van de avond Rozemarijn. 

 

Leave a Reply

